Error, group does not exist! Check your syntax! (ID: 2)
Error, group does not exist! Check your syntax! (ID: 1)

Arkiv: augusti 2019




Vad krävs egentligen för att komma i riktigt bra form?Frågar du mig skulle jag svara:3-5 styrkepass per vecka med fokus på kvalitet snarare än kvantitet. Mest fokus på övningar som ger mest valuta per investerad tid så som knäböj, marklyft, bänkpress, chins etc och progression i dessa. Men samtidigt, ingen övning är ett måste och alla övningar passar inte alla, trotts att jag har en viss förkärlek till de klassiska basövningarnaRegelbunden fysisk aktivitet som du tycker om. Själv tycker jag väldigt mycket om att promenera. En varierad kosthållning med fokus på näringsrik mat som mättar bra, men samtidigt smakar gott, så som exempelvis potatisPrioritera god nattsömn och återhämtning och försök att hålla stressnivåerna på en acceptabel nivå.Välj också ett kost- och träningsupplägg som du klarar av att hålla över tid. Kontinuitet och goda vanor är två väldigt viktiga nycklar till framgång lycka till!….#mondaymotivation #fitspo #fitnesslife #fitnesslifestyle #kosthållning #nutrition #gymlife #lifestyle #fitnessmodel #bodybuilding #strengthtraining #weighttraining #muscle #fitandlean

Inga kommentarer

Vad krävs egentligen för att komma i riktigt bra form?Frågar du mig skulle jag svara:3-5 styrkepass per vecka med fokus på kvalitet snarare än kvantitet. Mest fokus på övningar som ger mest valuta per investerad tid så som knäböj, marklyft, bänkpress, chins etc och progression i dessa. Men samtidigt, ingen övning är ett måste och alla övningar passar inte alla, trotts att jag har en viss förkärlek till de klassiska basövningarnaRegelbunden fysisk aktivitet som du tycker om. Själv tycker jag väldigt mycket om att promenera. En varierad kosthållning med fokus på näringsrik mat som mättar bra, men samtidigt smakar gott, så som exempelvis potatisPrioritera god nattsömn och återhämtning och försök att hålla stressnivåerna på en acceptabel nivå.Välj också ett kost- och träningsupplägg som du klarar av att hålla över tid. Kontinuitet och goda vanor är två väldigt viktiga nycklar till framgång lycka till!....#mondaymotivation #fitspo #fitnesslife #fitnesslifestyle #kosthållning #nutrition #gymlife #lifestyle #fitnessmodel #bodybuilding #strengthtraining #weighttraining #muscle #fitandlean



Första smärtfria knäböjspasset efter en gammal höftskada som gjort sig påmind alldeles för länge ligger 120 kg på stången. Inte mycket att skryta med men kändes lätt även om det kanske inte ser så ut på filmen Finns lite o jobba på som exempelvis driva mer med bröstryggen in i stången och pressa golvet ifrån mig med större kraft….#knäböj #squats #fitnesslifestyle #gymlife ##legs #quads #bodybuilding #lifestyle #legday #lowerbody #fitness #skivstångsträning #barbell #fitandlean

Inga kommentarer

Första smärtfria knäböjspasset efter en gammal höftskada som gjort sig påmind alldeles för länge ligger 120 kg på stången. Inte mycket att skryta med men kändes lätt även om det kanske inte ser så ut på filmen Finns lite o jobba på som exempelvis driva mer med bröstryggen in i stången och pressa golvet ifrån mig med större kraft....#knäböj #squats #fitnesslifestyle #gymlife ##legs #quads #bodybuilding #lifestyle #legday #lowerbody #fitness #skivstångsträning #barbell #fitandlean


Proteinfluff, ett av livets små lifehack. Finns inte nog gott att säga om detDödar allt sötsug och gör dig proppmättIngredienser:1 skopa kasein proteinpulver1 dl lättmjölkCa 150 gram frysta hallonLite sötningsmedel om man vill ha det lite sötareNäringsinnehåll:235 kcal31 gram protein17 gram kolhydrater 1 gram fett….#proteinfluff #fitnessfood #dietfood #fitnesslifestyle #musclefood #gymlife #fitnesslife #bodybuilding #bodybuildinglifestyle #proteinpulver #protein #proteinrikefterrätt #proteinrik #fitnessmodel

Inga kommentarer

Proteinfluff, ett av livets små lifehack. Finns inte nog gott att säga om detDödar allt sötsug och gör dig proppmättIngredienser:1 skopa kasein proteinpulver1 dl lättmjölkCa 150 gram frysta hallonLite sötningsmedel om man vill ha det lite sötareNäringsinnehåll:235 kcal31 gram protein17 gram kolhydrater 1 gram fett....#proteinfluff #fitnessfood #dietfood #fitnesslifestyle #musclefood #gymlife  #fitnesslife #bodybuilding #bodybuildinglifestyle #proteinpulver #protein #proteinrikefterrätt #proteinrik #fitnessmodel