Error, group does not exist! Check your syntax! (ID: 2)
Error, group does not exist! Check your syntax! (ID: 1)





Fysisk aktivitet har en rad positiva hälsoeffekter:Förbättrad hälsa, livskvalitet, kognition, stämningsläge och fysisk kapacitet.Regelbundet fysiskt aktiva personer har en lägre risk för typ 2 diabetes, övervikt/fetma, hjärt-kärlsjukdom, demens, vissa cancerformer med mera. Man skulle kunna säga att daglig fysik aktivitet, kombinerat med 2-4 styrkepass per vecka, är detsamma som att dricka elixir från ungdomens källa Visst är det fantastiskt…,#fysisktaktivitet #hälsa #styrketräning #health #strengthtraining #fitspo #fitness

Inga kommentarer

Fysisk aktivitet har en rad positiva hälsoeffekter:Förbättrad hälsa, livskvalitet, kognition, stämningsläge och fysisk kapacitet.Regelbundet fysiskt aktiva personer har en lägre risk för typ 2 diabetes, övervikt/fetma, hjärt-kärlsjukdom, demens, vissa cancerformer med mera. Man skulle kunna säga att daglig fysik aktivitet, kombinerat med 2-4 styrkepass per vecka, är detsamma som att dricka elixir från ungdomens källa Visst är det fantastiskt...,#fysisktaktivitet #hälsa #styrketräning #health #strengthtraining #fitspo #fitness


Topp tre övningar för en schysst baksida som fyller ut tröjan ordentligtchins SkivstångsroddOmvända flyesChins tränas bäst med 4-10 reps (häng på vikter om du klarar fler än åtta). Skivstångsrodd utförs strikt och utan gung med medeltunga vikter kring 8-12 repetitioner. Toppa med omvända flyes för bakre deltamuskeln i ett repetitionsomfång om 12-20.Lycka till!Och du, glöm inte framsidan….#chins #barbellrows #reardeltflyes #backtraining #skivstångsrodd #ryggträning #strengthtraining #styrketräning #fitspo #mondaymotivation

Inga kommentarer

Topp tre övningar för en schysst baksida som fyller ut tröjan ordentligtchins SkivstångsroddOmvända flyesChins tränas bäst med 4-10 reps (häng på vikter om du klarar fler än åtta). Skivstångsrodd utförs strikt och utan gung med medeltunga vikter kring 8-12 repetitioner. Toppa med omvända flyes för bakre deltamuskeln i ett repetitionsomfång om 12-20.Lycka till!Och du, glöm inte framsidan....#chins #barbellrows #reardeltflyes #backtraining #skivstångsrodd #ryggträning #strengthtraining #styrketräning #fitspo #mondaymotivation



Kvällens efterrätt, hallonpaj med vaniljsås receptet hittade jag på @koststudion Recep för en kaka. Räcker till ca 4 personer:400 gram hallon2 msk chiafrön3 dl havregryn350 gram lättkvarg naturell1 skopa proteinpulver vaniljsmak1/2 dl sötströ1-2 dl vattenGör såhär:Sätt ugnen på 200 graderLägg hallonen i botten av formen Blanda resterande ingredienser i en bunke. Bred sedan ut degen över hallonenIn i ugnen i ca 30 minuterKalorisnålt, proteinrikt och riktigt, riktigt gott….#fitnessfood #fitnessmat #protein #paj #dessert #mondaymotivation #fitspo

Inga kommentarer

Kvällens efterrätt, hallonpaj med vaniljsås receptet hittade jag på @koststudion Recep för en kaka. Räcker till ca 4 personer:400 gram hallon2 msk chiafrön3 dl havregryn350 gram lättkvarg naturell1 skopa proteinpulver vaniljsmak1/2 dl sötströ1-2 dl vattenGör såhär:Sätt ugnen på 200 graderLägg hallonen i botten av formen Blanda resterande ingredienser i en bunke. Bred sedan ut degen över hallonenIn i ugnen i ca 30 minuterKalorisnålt, proteinrikt och riktigt, riktigt gott....#fitnessfood #fitnessmat #protein #paj #dessert #mondaymotivation #fitspo